D-zine

Μελέτη Geomarketing - Μεθοδολογία

Στη μελέτη geomarketing το τελικό προϊόν-υπηρεσία είναι ψηφιακοί χάρτες. Γι' αυτό χρησιμοποιούνται τα λογισμικά συστήματα γεωγραφικών πληροφοριών.

Μελέτη - Βήματα

1. Επιλογή δεδομένων (περιγραφικά και γεωγραφικά)

a. Το αποτέλεσμα αποτελείται από τη σύνθεση πολλαπλών θεματικών χαρτών. Φανταστείτε χοντρικά ένα projector με πολλές διαφάνειες η μια πάνω στην άλλη με διαφορετικές πληροφορίες έκαστη.

b. Δεδομένα επιχείρησης (διευθύνσεις πελατών, τζίροι, αγοραστική δύναμη).

c. Χωρικά δεδομένα: οδικό δίκτυο, θέσεις επιχειρήσεων, υποδομές, συγκοινωνίες, εγγύτητα σε σπίτια ή γραφεία κ.λπ.

2. Ανάλυση δεδομένων μελέτης για τη δημιουργία πληροφορίας.

3. Η τελική μορφή του χάρτη μπορεί να είναι σε διαδικτυακό χώρο, σε σκληρό δίσκο, σε αναλογική μορφή ή και ως αρχείο συμβατό με λογισμικά παρουσιάσεων, e-mail κ.λπ.

Υλοποίηση Μελέτης

• Ανάλυση μεριδίου αγοράς

• Περιοχική ανάλυση πωλήσεων

• Ανάπτυξη δικτύου

• Σχεδιασμός ζωνών διανομής, περιοχές ελέγχου κ.λπ.

Καινοτομία Μελέτης

Η καινοτομία της μελέτης εντοπίζεται στη δυνατότητα να αναλυθούν, να συσχετισθούν και να αποτυπωθούν οι 4 μεταβλητές του marketing (τιμή, προϊόν, προώθηση, θέση) στο χώρο.

Είναι μια νέα προσέγγιση για τον προσδιορισμό της βέλτιστης τοποθεσίας της επιχείρησης ή του προϊόντος, ή υπηρεσίας.

Με τη χρήση του ψηφιακού χάρτη και τη σύνθεση της πληροφορίας (περιγραφική, χωρική), η εικόνα επικοινωνεί στο διαχειριστή πιο εύληπτα τα πρότυπα, τους συσχετισμούς και τις τάσεις που εμφανίζει η αγορά.

Το πλεονέκτημα της μελέτης είναι ότι πλέον η μεταβλητή της τοποθεσίας γίνεται εξαρτημένη και πλήρως διαχειρίσιμη, μέσω του συστήματος γεωγραφικής πληροφορίας και μετατρέπεται στην ουσία στο πλαίσιο αναφοράς του συνόλου των μεταβλητών του marketing.

Σε τελική ανάλυση, αν μια επιχείρηση αποφασίσει να βασίσει τη στρατηγική marketing σε τέτοιες εφαρμογές, ίσως να μην μπορέσει να αποφύγει μια λάθος απόφαση, αλλά σίγουρα θα τη διακρίνει ταχύτερα.

Χαρακτηριστικό Παράδειγμα

Για ένα κατάστημα λιανικής και για ένα φαρμακείο φυσικά, έχει σημασία να εμφανίζονται καθημερινά πελάτες και να κάνουν αγορές.
Οι παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχία της επιχείρησης αφορούν μεταξύ άλλων:
Εγγύτητα στην κατοικία του πελάτη,
Προσβασιμότητα,
Ανταγωνισμός στην περιοχή,
Το κοινωνικό και δημογραφικό προφίλ των κατοίκων ή/και των εργαζομένων της περιοχής και
Οι υποδομές της περιοχής
Σε αυτά τα στοιχεία θα στηριχθεί η ανάλυση των δεδομένων της αγοράς. Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι οι γνωστοί ψηφιακοί θεματικοί χάρτες.

Συμπεράσματα για τη μελέτη geomarketing

Ας μην ξεχνάμε ότι η μελέτη geomarketing δεν είναι παρά ένα μέσο για να ανακαλύψουμε τα πεδία ανάπτυξης του τζίρου του φαρμακείου μας.

Από εκεί και πέρα όλα εξαρτώνται από το πλάνο δράσης και τη σωστή υλοποίησή του.

Περιπτώσεις όπου μια τέτοια μελέτη μπορεί να επισημάνει τα πεδία ανάπτυξης είναι:
Η επανεξέταση της πολιτικής τιμών
Μια ανακαίνιση του χώρου
Μια ανάπτυξη σε παραφαρμακευτικά προϊόντα και σε ποιες κατηγορίες
Σε όλα αυτά η γνώση της πελατείας είναι πρωταρχική, γιατί όπως σε κάθε κατάστημα ο αριθμός των πελατών του και το μέσο καλάθι αγορών τους είναι ο πυλώνας της επιβίωσής του, ιδιαίτερα στην Ελλάδα με το μεγαλύτερο αριθμό φαρμακείων αναλογικά με τον πληθυσμό της.

geomarketing

Tags

Horeca 2014  award winning services  construction  construction of prime property  constructions  design καταστήματος  exhibition  hotels  ktiriaki constructions  renovations  visual merchandising  Ξεκίνησε με επιτυχία η συνεργασία μας με την μεγαλύτερη αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ ΑΕΒΕ.  αγοραστική συμπεριφορά  ανακάινιση καταστήματος  ανακαίνιση  ανακαίνιση βιτρίνας  ανακαίνιση βιτρίνας φαρμακείου  ανακαίνιση καταστήματος  ανακαίνιση κατοικίας  ανακαίνιση κατοικιών  ανακαίνιση κτιρίων  ανακαίνιση φαρμακείου  ανακαινίσεις  ανακαινίσεις κατοικιών  ανακαινίσεις κτιρίων  ανανέωση  αρχιτεκτονική  ενεργειακή αναβάθμιση  ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών  ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων  ενεργειακή απόδοση  εξοικονόμηση ενέργειας  επιδιωκόμενες συνθήκες θερμικής άνεσης  ιδέες ανακαίνισης  καθόλου μόνωση  κανόνες ανακαίνισης  κατάστημα  κατασκευή  κατασκευή ακινήτων  κατασκευή και ανακαίνιση φαρμακείου.  κατασκεύ  μελέτη  μελέτη geomarketing  μελέτης geomarketing  μελε΄τη  πρόσοψη φαρμακείου  συστήματα γεωγραφικών πληροφοριών  σχέδια μελέτης  σύνολο ενργειών προώθησης  τζάμι  τζίρος  χώρο καταστήματος  

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΚΤΙΡΙΑΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΑΕ

Κομνηνών 16, Ελληνικό, T.K. 16777

Τηλ: (+30) 210 6536750,

        (+30) 210 6536776

Fax: (+30) 210 6536758

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Σύστημα παρακολούθησης κατασκευής, ανακαίνισης ή συντήρησης έργου από την Κτιριακή Αναγέννηση.

Δείτε το video εδώ

 

σύστημα παρακολούθησης έργου

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να λαμβάνετε τα νέα μας