D-zine

Μια Μελέτη Geomarketing στην Υπηρεσία της Επιχείρησής σας

Είστε σίγουροι ότι η επιλογή και η προβολή των προϊόντων και των υπηρεσιών σας ικανοποιεί την πελατεία σας;

Γνωρίζετε την αγοραστική δύναμη, το μορφωτικό επίπεδο, το φύλο και την ηλικία των ανθρώπων της περιοχής σας;

Μια μελέτη geomarketing μπορεί να σας απαντήσει σε αυτές τις ερωτήσεις και μάλιστα να σας βοηθήσει να κερδίσετε και νέους πελάτες.
Η μελέτη geomarketing ή γεωγραφικό marketing, αναφέρεται στη γεωγραφική ανάλυση και παρουσίαση των δεδομένων της επιχείρησης.

Είναι το σύνολο εργαλείων του marketing με τη μορφή ψηφιακών θεματικών χαρτών, που επιτρέπει να έχετε μια καλύτερη γνώση του χωροταξικού περιβάλλοντος της επιχείρησης σας πάνω σε κοινωνικά, οικονομικά και γεωγραφικά δεδομένα.

Έτσι, πριν προβεί σε μία κατασκευή ή ανακαίνιση, η επιχείρηση γνωρίζει καλύτερα την αγορά και τις τάσεις της, τους πελάτες της και τους ανταγωνιστές της σε ένα δεδομένο γεωγραφικό χώρο, στοιχεία που συχνά δεν εμφανίζονται με την υφιστάμενη διαχείριση των δεδομένων της επιχείρησης.
Ποιοι είναι οι στόχοι της μελέτης geomarketing;

1. Να προσδιορίσουμε την τυπολογία των πελατών μας

Η μελέτη geomarketing αναλύει την αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή, λαμβάνοντας υπόψη τις συνήθειές του και την αγοραστική του δύναμη.

2. Να προσδιορίσουμε μια ζώνη επιρροής

Η μελέτη geomarketing προσδιορίζει τη ζώνη επιρροής, δηλαδή την περίμετρο ελκυστικότητας ενός καταστήματος, με βάση τη γεωγραφική θέση αλλά και του υπολοίπου επιχειρηματικού και ιατρικού περιβάλλοντος του φαρμακείου.
Αυτό στη συνέχεια επιτρέπει να αξιολογηθεί το δυναμικό της πελατείας. Μια μελέτη geomarketing δίνει στοιχεία ποσοτικά σχετικά με τον αριθμό των κατοίκων μιας περιοχής, την κατανομή της ηλικίας τους, την αγοραστική τους ικανότητα, αλλά και ποιοτικά σχετικά με τη δομή των οικογενειών, τις προτεραιότητες των αγορών τους και τους τομείς δραστηριότητάς τους.

3. Να αξιολογήσουμε το δυναμικό του τζίρου μας

Τελικά μελέτη geomarketing επιτρέπει την προσομοίωση του τζίρου ενός καταστήματος με ένα άλλο ανταγωνιστικό του στην ίδια περιοχή.

geomarketing 1

Tags

Horeca 2014  award winning services  construction  construction of prime property  constructions  design καταστήματος  exhibition  hotels  ktiriaki constructions  renovations  visual merchandising  Ξεκίνησε με επιτυχία η συνεργασία μας με την μεγαλύτερη αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ ΑΕΒΕ.  αγοραστική συμπεριφορά  ανακάινιση καταστήματος  ανακαίνιση  ανακαίνιση βιτρίνας  ανακαίνιση βιτρίνας φαρμακείου  ανακαίνιση καταστήματος  ανακαίνιση κατοικίας  ανακαίνιση κατοικιών  ανακαίνιση κτιρίων  ανακαίνιση φαρμακείου  ανακαινίσεις  ανακαινίσεις κατοικιών  ανακαινίσεις κτιρίων  ανανέωση  αρχιτεκτονική  ενεργειακή αναβάθμιση  ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών  ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων  ενεργειακή απόδοση  εξοικονόμηση ενέργειας  επιδιωκόμενες συνθήκες θερμικής άνεσης  ιδέες ανακαίνισης  καθόλου μόνωση  κανόνες ανακαίνισης  κατάστημα  κατασκευή  κατασκευή ακινήτων  κατασκευή και ανακαίνιση φαρμακείου.  κατασκεύ  μελέτη  μελέτη geomarketing  μελέτης geomarketing  μελε΄τη  πρόσοψη φαρμακείου  συστήματα γεωγραφικών πληροφοριών  σχέδια μελέτης  σύνολο ενργειών προώθησης  τζάμι  τζίρος  χώρο καταστήματος  

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΚΤΙΡΙΑΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΑΕ

Κομνηνών 16, Ελληνικό, T.K. 16777

Τηλ: (+30) 210 6536750,

        (+30) 210 6536776

Fax: (+30) 210 6536758

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Σύστημα παρακολούθησης κατασκευής, ανακαίνισης ή συντήρησης έργου από την Κτιριακή Αναγέννηση.

Δείτε το video εδώ

 

σύστημα παρακολούθησης έργου

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να λαμβάνετε τα νέα μας