D-zine

Ανακαίνιση βιτρίνας φαρμακείου: Ποιοι είναι οι βασικοί κανόνες που πρέπει να λάβουμε υπόψη μας

Ο απώτερος σκοπός μας πάντα είναι να προσελκύσουμε καταναλωτές στο χώρο του φαρμακείου μας για αγορές και όχι να εισπράξουμε ένα μπράβο για τις εικαστικές μας ανησυχίες από το δημοτικό σύμβουλο, υπεύθυνο της γειτονιάς μας!

Έτσι λοιπόν, φαρμακοποιοί ή υπάλληλοι του φαρμακείου, που έχουν κάποια «καλλιτεχνική φλέβα» μπορούν να προσπαθήσουν να δημιουργήσουν μια αξιόλογη πρόταση στα μάτια του καταναλωτή.
Πριν ξεκινήσετε την ανακαίνιση, κάντε ένα χρονοπλάνο θεμάτων κάθε 3 μήνες, λαμβάνοντας υπ' όψη, την εποχικότητα, τις γιορτές και τα διαφημιστικά πλάνα των εταιρειών και επιλέξτε θέματα.
Η πιο εύκολη ίσως είναι η εποχιακή επιλογή. Π.χ. καλοκαιρινή αντηλιακή προστασία ή πασχαλινά δώρα.
Επίσης, σημασία θα πρέπει να δοθεί στις τοπικές δραστηριότητες, όπως λαϊκές αγορές. Ναι, καλά διαβάσατε. Είναι δραστηριότητες που συγκεντρώνουν πελάτες στην περιοχή και άρα έξω από τη βιτρίνα του φαρμακείου σας.
Είναι λοιπόν μία πολύ καλή ευκαιρία να προσελκύσουμε περισσότερους και καινούριους πελάτες στο φαρμακείο μας.
Στη συνέχεια, πρέπει να υπάρξει σχεδιασμός στο χαρτί. Πρέπει να σκεφτεί κανείς τι θα προβάλει, με ποιο τρόπο και με ποια μηνύματα, τι αποθέματα έχει στην αποθήκη του από τα προτεινόμενα προϊόντα και αρκετές άλλες λεπτομέρειες.
Η υλοποίηση της ανακαίνισης πρέπει να ξεκινήσει αμέσως μετά.

Ανακαίνιση: Κάποιοι βασικοί κανόνες είναι:
Η βιτρίνα δεν πρέπει να παρουσιάζει μια «υπερφορτωμένη» εικόνα με πολλά θέματα. Υπολογίστε τουλάχιστον 1,5 μέτρο για ένα θέμα. Αυτό είναι μια βασική αρχή, ειδικά όταν το πίσω μέρος της «κοιτάζει» απευθείας τον πάγκο του φαρμακείου.
Ένας βασικός κανόνας στο marketing λέει: «μια εικόνα, ένα μήνυμα». Μην το ξεχνάτε!
Περιορίστε τους πολλούς χρωματισμούς στη βιτρίνα. Αυτοκόλλητα και άλλα διαφημιστικά υλικά από εταιρίες του χώρου, καταστρέφουν την επιθυμητή εικόνα του φαρμακείου.
Ακόμη και αν υιοθετήσετε τη βιτρίνα που σας προτείνει μια εταιρεία, μην αφήσετε να σας καλύψει τα τζάμια με χρωματιστά αυτοκόλλητα που αλλοιώνουν το μήνυμα της βιτρίνας και κυρίως κρύβουν το εσωτερικό του φαρμακείου σας.
Προσπαθήστε να βρείτε την κατάλληλη έξτρα πινελιά για την κάθε θεματολογία και εμπλουτίστε τη διακόσμηση με το δικό σας τρόπο και ακόμη και με δικά σας "accessories".
O στόχος της ανακαίνισης είναι να διαφοροποιηθείτε από το διπλανό φαρμακείο και να δώσετε το "στίγμα" μιας ξεχωριστής "προσωπικότητας" του φαρμακείου σας.
Χρησιμοποιείστε τις εταιρείες του χώρου ώστε να σας προμηθεύσουν με υλικά συσκευασίας, τα οποία συνδέονται με το θέμα της προβολής, αν και εφόσον έχουν τη δυνατότητα να βοηθήσουν στην ενέργεια.
Όταν σχεδιάζετε την προβολή, να έχετε πάντα στο μυαλό σας τις λέξεις «καθαρό, φωτεινό, ζωντανό, καλές προσφορές, και φιλικές στον πελάτη».
Συνδυάστε τα θέματα στη βιτρίνα με τις προβολές στο εσωτερικό του φαρμακείου.
Πειραματιστείτε με το φωτισμό.
«Less is more». Αποφύγετε την υπερβολή.
Και τέλος ο σημαντικότερος κανόνας είναι ο εξής: «Διαφοροποίηση».
Μια ιδέα που θα μπορούσαμε να μεταφέρουμε εδώ είναι μια ανοιξιάτικη ενέργεια προβολής. Το φαρμακείο μπορεί να συνεργαστεί με ένα τοπικό ανθοπωλείο. Μπορεί να δανειστεί λουλούδια και εργαλεία κήπου.
Έτσι συνδυάζοντας γλάστρες, τσουγκράνες, μαργαρίτες με τα επιθυμητά υλικά προβολής, μπορεί να δώσει μια διαφορετική εικόνα στον περαστικό που θα του «κλέψει» μια ματιά του και θα δώσει το «διαφορετικό στίγμα του».
Τελειώνοντας, θα πρέπει να αναφέρουμε πως έχουμε μόνο ελάχιστα δευτερόλεπτα να κερδίσουμε την προσοχή του περαστικού έξω από το φαρμακείο.
Με την ανακαίνισή μας πρέπει να κάνουμε τη διαφορά στην προβολή του φαρμακείου μας, για να κερδίσουμε πολλά σε αυτά τα ελάχιστα δευτερόλεπτα!

Tags

Horeca 2014  award winning services  construction  construction of prime property  constructions  design καταστήματος  exhibition  hotels  ktiriaki constructions  renovations  visual merchandising  Ξεκίνησε με επιτυχία η συνεργασία μας με την μεγαλύτερη αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ ΑΕΒΕ.  αγοραστική συμπεριφορά  ανακάινιση καταστήματος  ανακαίνιση  ανακαίνιση βιτρίνας  ανακαίνιση βιτρίνας φαρμακείου  ανακαίνιση καταστήματος  ανακαίνιση κατοικίας  ανακαίνιση κατοικιών  ανακαίνιση κτιρίων  ανακαίνιση φαρμακείου  ανακαινίσεις  ανακαινίσεις κατοικιών  ανακαινίσεις κτιρίων  ανανέωση  αρχιτεκτονική  ενεργειακή αναβάθμιση  ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών  ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων  ενεργειακή απόδοση  εξοικονόμηση ενέργειας  επιδιωκόμενες συνθήκες θερμικής άνεσης  ιδέες ανακαίνισης  καθόλου μόνωση  κανόνες ανακαίνισης  κατάστημα  κατασκευή  κατασκευή ακινήτων  κατασκευή και ανακαίνιση φαρμακείου.  κατασκεύ  μελέτη  μελέτη geomarketing  μελέτης geomarketing  μελε΄τη  πρόσοψη φαρμακείου  συστήματα γεωγραφικών πληροφοριών  σχέδια μελέτης  σύνολο ενργειών προώθησης  τζάμι  τζίρος  χώρο καταστήματος  

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΚΤΙΡΙΑΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΑΕ

Κομνηνών 16, Ελληνικό, T.K. 16777

Τηλ: (+30) 210 6536750,

        (+30) 210 6536776

Fax: (+30) 210 6536758

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Σύστημα παρακολούθησης κατασκευής, ανακαίνισης ή συντήρησης έργου από την Κτιριακή Αναγέννηση.

Δείτε το video εδώ

 

σύστημα παρακολούθησης έργου

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να λαμβάνετε τα νέα μας