D-zine

Ανακαινίζοντας Έξυπνα και Παραγωγικά τη Βιτρίνα

Για μια ουσιαστική ανακαίνιση της βιτρίνας σας, ποτέ δεν είναι αργά!

Πρώτο και πραγματικό εργαλείο επικοινωνίας στο φαρμακείο, η βιτρίνα αποτελεί ένα σημαντικό σημείο προβολής του.
Η δημιουργία της υπεισέρχεται πλήρως στην όλη στρατηγική του σύγχρονου φαρμακοποιού, που οφείλει να κτίσει για την επιχείρησή του μια εικόνα ταυτόχρονα επιστημονική αλλά και επαγγελματική.

Το φαρμακείο στην Ελλάδα και η σημερινή εικόνα του στον καταναλωτή, είναι ένα αποτέλεσμα πολλών χρόνων, ίσως από τη γέννηση του επαγγέλματος στη σύγχρονη Ελλάδα. Η έννοια όμως του προγραμματισμού μιας ανακαίνισης και της αισθητικής είναι ένα στοιχείο που δε μας ακολουθεί σαν χαρακτηριστικό εμάς τους Έλληνες, και δυστυχώς το σύγχρονο ελληνικό φαρμακείο δεν αποτελεί εξαίρεση του κανόνα.

Ένα λαμπρό παράδειγμα που μπορούμε να αναφέρουμε είναι η πρόσοψη – βιτρίνα - του τυπικού φαρμακείου στον Ελληνικό χώρο.

Ξεκινώντας, πρέπει να επισημάνουμε ότι το φαρμακείο στη συνείδηση όλων είναι ένας ακόμα χώρος υγείας και μια βιτρίνα, μια γυάλινη πόρτα, εάν είναι γεμάτη σκόνη, βρομιές και λεκέδες, δεν πρόκειται να προσελκύσει πελάτες. Ο καταναλωτής απαιτεί τις περισσότερες φορές απολυμαντική καθαριότητα σε αυτό το χώρο, μέσα και έξω. Αυτό είναι ένας απαράβατος νόμος και δεν πρέπει να το ξεχνά κανένας φαρμακοποιός.

«Τι ανακαίνιση μπορώ να κάνω για να χρησιμοποιήσω παραγωγικά την πρόσοψη του φαρμακείου μου;» είναι η ερώτηση που περνά λοιπόν από το μυαλό του κάθε επιχειρηματία φαρμακοποιού, ιδιοκτήτη φαρμακείου.

Πρώτα από όλα πρέπει να αναγνωρίσουμε την αναγκαιότητα της προβολής του φαρμακείου μέσω της βιτρίνας. Η επένδυση σε προβολή του καταστήματος μέσω της βιτρίνας του, δεν είναι μόνο ένα απλό μέσο προσέλκυσης πελατών. Μπορεί και πρέπει να γίνει ένα όπλο στα χέρια του φαρμακείου για να αναδείξει την εικόνα του, την ταυτότητά του. Πάντα να έχουμε στο μυαλό μας ότι η βιτρίνα είναι η πρώτη ευκαιρία να προσελκύσουμε τον πιθανό πελάτη μας που περνά στο δρόμο.

Η ερώτηση είναι «μια ωραία βιτρίνα πουλάει;»

Όχι φυσικά...
Κανείς δεν ολοκληρώνει μια πώληση σε περαστικούς που απλά διασχίζουν το δρόμο, λίγα εκατοστά από την πρόσοψη του φαρμακείου. Μια καλή ανακαίνιση της πρόσοψης μπορεί να συντελέσει στο να πείσει τους περαστικούς να μπουν μέσα... Η βιτρίνα είναι μέρος της όλης επικοινωνίας του καταστήματος και συμβάλλει στο να τραβήξει την προσοχή του καταναλωτή για να μπει στο μαγαζί.
Είναι η "carte visite" του καταστήματος! Απ' αυτήν την άποψη λοιπόν η βιτρίνα συμβάλλει έμμεσα στις πωλήσεις.
Να λοιπόν η σημασία να ασχοληθείτε με το σχεδιασμό και την ανακαίνιση αυτού του «πρώτου πωλητή» σας, που εκτός από την αισθητική του, θα πρέπει να εναρμονίζεται με το είδος της πελατείας σας.
Τι σκοπιμότητα, εξάλλου, θα είχε μια super βιτρίνα για είδη bebe, όταν η πελατεία του φαρμακείου είναι κατά 80-90% πάνω από 50 ετών!
Οι επιλογές που έχει ο φαρμακοποιός είναι ορατές. Για την ανακαίνιση μπορεί να απευθυνθεί σε διακοσμητές χώρων και αυτοί με τη σειρά τους να δώσουν μια εικαστικά αξιόλογη λύση.

Tags

Horeca 2014  award winning services  construction  construction of prime property  constructions  design καταστήματος  exhibition  hotels  ktiriaki constructions  renovations  visual merchandising  Ξεκίνησε με επιτυχία η συνεργασία μας με την μεγαλύτερη αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ ΑΕΒΕ.  αγοραστική συμπεριφορά  ανακάινιση καταστήματος  ανακαίνιση  ανακαίνιση βιτρίνας  ανακαίνιση βιτρίνας φαρμακείου  ανακαίνιση καταστήματος  ανακαίνιση κατοικίας  ανακαίνιση κατοικιών  ανακαίνιση κτιρίων  ανακαίνιση φαρμακείου  ανακαινίσεις  ανακαινίσεις κατοικιών  ανακαινίσεις κτιρίων  ανανέωση  αρχιτεκτονική  ενεργειακή αναβάθμιση  ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών  ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων  ενεργειακή απόδοση  εξοικονόμηση ενέργειας  επιδιωκόμενες συνθήκες θερμικής άνεσης  ιδέες ανακαίνισης  καθόλου μόνωση  κανόνες ανακαίνισης  κατάστημα  κατασκευή  κατασκευή ακινήτων  κατασκευή και ανακαίνιση φαρμακείου.  κατασκεύ  μελέτη  μελέτη geomarketing  μελέτης geomarketing  μελε΄τη  πρόσοψη φαρμακείου  συστήματα γεωγραφικών πληροφοριών  σχέδια μελέτης  σύνολο ενργειών προώθησης  τζάμι  τζίρος  χώρο καταστήματος  

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΚΤΙΡΙΑΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΑΕ

Κομνηνών 16, Ελληνικό, T.K. 16777

Τηλ: (+30) 210 6536750,

        (+30) 210 6536776

Fax: (+30) 210 6536758

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Σύστημα παρακολούθησης κατασκευής, ανακαίνισης ή συντήρησης έργου από την Κτιριακή Αναγέννηση.

Δείτε το video εδώ

 

σύστημα παρακολούθησης έργου

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να λαμβάνετε τα νέα μας