D-zine
Ανακαινίζοντας Έξυπνα και Παραγωγικά τη Βιτρίνα
- Δημιουργηθηκε στις Πέμπτη, 04 Δεκεμβρίου 2014 12:11
Για μια ουσιαστική ανακαίνιση της βιτρίνας σας, ποτέ δεν είναι αργά!
Πρώτο και πραγματικό εργαλείο επικοινωνίας στο φαρμακείο, η βιτρίνα αποτελεί ένα σημαντικό σημείο προβολής του.
Η δημιουργία της υπεισέρχεται πλήρως στην όλη στρατηγική του σύγχρονου φαρμακοποιού, που οφείλει να κτίσει για την επιχείρησή του μια εικόνα ταυτόχρονα επιστημονική αλλά και επαγγελματική.
Το φαρμακείο στην Ελλάδα και η σημερινή εικόνα του στον καταναλωτή, είναι ένα αποτέλεσμα πολλών χρόνων, ίσως από τη γέννηση του επαγγέλματος στη σύγχρονη Ελλάδα. Η έννοια όμως του προγραμματισμού μιας ανακαίνισης και της αισθητικής είναι ένα στοιχείο που δε μας ακολουθεί σαν χαρακτηριστικό εμάς τους Έλληνες, και δυστυχώς το σύγχρονο ελληνικό φαρμακείο δεν αποτελεί εξαίρεση του κανόνα.
Ένα λαμπρό παράδειγμα που μπορούμε να αναφέρουμε είναι η πρόσοψη – βιτρίνα - του τυπικού φαρμακείου στον Ελληνικό χώρο.
Ξεκινώντας, πρέπει να επισημάνουμε ότι το φαρμακείο στη συνείδηση όλων είναι ένας ακόμα χώρος υγείας και μια βιτρίνα, μια γυάλινη πόρτα, εάν είναι γεμάτη σκόνη, βρομιές και λεκέδες, δεν πρόκειται να προσελκύσει πελάτες. Ο καταναλωτής απαιτεί τις περισσότερες φορές απολυμαντική καθαριότητα σε αυτό το χώρο, μέσα και έξω. Αυτό είναι ένας απαράβατος νόμος και δεν πρέπει να το ξεχνά κανένας φαρμακοποιός.
«Τι ανακαίνιση μπορώ να κάνω για να χρησιμοποιήσω παραγωγικά την πρόσοψη του φαρμακείου μου;» είναι η ερώτηση που περνά λοιπόν από το μυαλό του κάθε επιχειρηματία φαρμακοποιού, ιδιοκτήτη φαρμακείου.
Πρώτα από όλα πρέπει να αναγνωρίσουμε την αναγκαιότητα της προβολής του φαρμακείου μέσω της βιτρίνας. Η επένδυση σε προβολή του καταστήματος μέσω της βιτρίνας του, δεν είναι μόνο ένα απλό μέσο προσέλκυσης πελατών. Μπορεί και πρέπει να γίνει ένα όπλο στα χέρια του φαρμακείου για να αναδείξει την εικόνα του, την ταυτότητά του. Πάντα να έχουμε στο μυαλό μας ότι η βιτρίνα είναι η πρώτη ευκαιρία να προσελκύσουμε τον πιθανό πελάτη μας που περνά στο δρόμο.
Η ερώτηση είναι «μια ωραία βιτρίνα πουλάει;»
Όχι φυσικά...
Κανείς δεν ολοκληρώνει μια πώληση σε περαστικούς που απλά διασχίζουν το δρόμο, λίγα εκατοστά από την πρόσοψη του φαρμακείου. Μια καλή ανακαίνιση της πρόσοψης μπορεί να συντελέσει στο να πείσει τους περαστικούς να μπουν μέσα... Η βιτρίνα είναι μέρος της όλης επικοινωνίας του καταστήματος και συμβάλλει στο να τραβήξει την προσοχή του καταναλωτή για να μπει στο μαγαζί.
Είναι η "carte visite" του καταστήματος! Απ' αυτήν την άποψη λοιπόν η βιτρίνα συμβάλλει έμμεσα στις πωλήσεις.
Να λοιπόν η σημασία να ασχοληθείτε με το σχεδιασμό και την ανακαίνιση αυτού του «πρώτου πωλητή» σας, που εκτός από την αισθητική του, θα πρέπει να εναρμονίζεται με το είδος της πελατείας σας.
Τι σκοπιμότητα, εξάλλου, θα είχε μια super βιτρίνα για είδη bebe, όταν η πελατεία του φαρμακείου είναι κατά 80-90% πάνω από 50 ετών!
Οι επιλογές που έχει ο φαρμακοποιός είναι ορατές. Για την ανακαίνιση μπορεί να απευθυνθεί σε διακοσμητές χώρων και αυτοί με τη σειρά τους να δώσουν μια εικαστικά αξιόλογη λύση.