D-zine

Merchandizing: Η Σκηνοθεσία των Προϊόντων

Κατά την κατασκευή ή ανακαίνιση ενός καταστήματος, καλό θα ήταν να λάβουμε υπόψη μας τα παρακάτω, που αφορούν τη σκηνοθεσία των Προϊόντων.

Πάνω από το 50% των αποφάσεων αγοράς λαμβάνονται από τον πελάτη μέσα στο σημείο πώλησης.
Ο όρος Μerchandizing αναφέρεται στην όλη "σκηνοθεσία" της ανάδειξης των προϊόντων στο χώρο πώλησης.
Αξίζει πάντοτε να θυμόμαστε ότι ο τρόπος που παρουσιάζονται τα προϊόντα επηρεάζει καταλυτικά την αγορά τους από τον καταναλωτή.
Καθώς οι κωδικοί που προτείνονται από τις εταιρείες-προμηθευτές όλο και αυξάνονται, χρειάζεται προσεκτική μελέτη της τοποθέτησης και παρουσίασής τους στο χώρο του φαρμακείου.
Η παρουσία υπερβολικής ποσότητας προϊόντων και μαρκών σε ένα χώρο, που δεν επιτρέπει τη σωστή προβολή τους και την οπτική επικοινωνία τους με τον καταναλωτή, δε βοηθάει τις πωλήσεις, αλλά προκαλεί το αντίθετο αποτέλεσμα...

Καθώς ο πελάτης δυσκολεύεται να βρει αυτό που ζητάει ή μπερδεύεται από την πληθώρα και τη μη σωστή τακτοποίηση των προϊόντων και τελικά δεν αγοράζει!
Το Μerchandizing, λοιπόν, περιλαμβάνει την προσεγμένη επιλογή και τοποθέτηση των προϊόντων στα ράφια, με τη σήμανση της μάρκας ή κατηγορίας τους και την τιμή τους.
Υπάρχουν - μεταξύ και άλλων - Τρεις βασικές μέθοδοι Merchandizing:
1. Το Μerchandizing οργάνωσης ανά κατηγορία ή ανά μάρκα

Στόχο έχει να διευκολύνει την εύκολη οπτική επικοινωνία με τον πελάτη και την εύκολη αναγνώριση των αναγκών του, μέσω της κατάλληλης σήμανσης των προϊόντων.
2. Το Μerchandizing διαχείρισης

Στόχο έχει τη μέγιστη απόδοση ραφιού. Στην περίπτωση αυτή, η προβολή των προϊόντων συνδέεται με τον τζίρο που πραγματοποιούν.
Η επιλογή των προϊόντων και ο χώρος που καταλαμβάνουν στο ράφι γίνεται ανάλογα με την εμπορική τους απόδοση, με στόχο την καλή εμπορική διαχείριση των αγορών και του stock του φαρμακείου.
3. Το Μerchandizing προβολής

Στόχο έχει το να αυξηθεί η ελκυστικότητα των προϊόντων μέσω της ιδιαίτερης παρουσίασής τους. Αυτό επιτυγχάνεται με μία πιο επιδεικτική τοποθέτησή τους σε μια γόνδολα, ένα τραπεζάκι ή ένα stand προβολής.
Οι ενέργειες του Μerchandizing βοηθούνται από διάφορα προωθητικά υλικά, όπως οι δείκτες ραφιών, τα stands πάγκου, οι καρτολίνες πάγκου ή βιτρίνας και πολλά άλλα.

 

Tags

Horeca 2014  award winning services  construction  construction of prime property  constructions  design καταστήματος  exhibition  hotels  ktiriaki constructions  renovations  visual merchandising  Ξεκίνησε με επιτυχία η συνεργασία μας με την μεγαλύτερη αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ ΑΕΒΕ.  αγοραστική συμπεριφορά  ανακάινιση καταστήματος  ανακαίνιση  ανακαίνιση βιτρίνας  ανακαίνιση βιτρίνας φαρμακείου  ανακαίνιση καταστήματος  ανακαίνιση κατοικίας  ανακαίνιση κατοικιών  ανακαίνιση κτιρίων  ανακαίνιση φαρμακείου  ανακαινίσεις  ανακαινίσεις κατοικιών  ανακαινίσεις κτιρίων  ανανέωση  αρχιτεκτονική  ενεργειακή αναβάθμιση  ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών  ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων  ενεργειακή απόδοση  εξοικονόμηση ενέργειας  επιδιωκόμενες συνθήκες θερμικής άνεσης  ιδέες ανακαίνισης  καθόλου μόνωση  κανόνες ανακαίνισης  κατάστημα  κατασκευή  κατασκευή ακινήτων  κατασκευή και ανακαίνιση φαρμακείου.  κατασκεύ  μελέτη  μελέτη geomarketing  μελέτης geomarketing  μελε΄τη  πρόσοψη φαρμακείου  συστήματα γεωγραφικών πληροφοριών  σχέδια μελέτης  σύνολο ενργειών προώθησης  τζάμι  τζίρος  χώρο καταστήματος  

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΚΤΙΡΙΑΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΑΕ

Κομνηνών 16, Ελληνικό, T.K. 16777

Τηλ: (+30) 210 6536750,

        (+30) 210 6536776

Fax: (+30) 210 6536758

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Σύστημα παρακολούθησης κατασκευής, ανακαίνισης ή συντήρησης έργου από την Κτιριακή Αναγέννηση.

Δείτε το video εδώ

 

σύστημα παρακολούθησης έργου

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να λαμβάνετε τα νέα μας