D-zine

Τι είναι το Visual Merchandising

Το Visual Μerchandising (Οπτική Επικοινωνία) είναι μία ειδικότητα η οποία διαδραματίζει έναν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στον τομέα του marketing, της προώθησης προϊοντων, της διαφήμισης και του retail.
Η σημερινή οικονομική δυσπραγία του αγοραστικού κοινού δημιουργεί επιτακτική την ανάγκη της προσέλκυσης πελατών, για την αύξηση των πωλήσεων στο χώρο του λιανικού εμπορίου.

Πρέπει λοιπόν οι καταστηματάρχες να στραφούν σε επιτυχημένο Visual Merchandising στο χώρο των πωλήσεων. Το Visual Merchandising είναι το σύνολο των ενεργειών προώθησης της πώλησης των αγαθών με την παρουσίαση τους στο χώρο του καταστήματος με τον πιο ελκυστικό τρόπο με σκοπό την προσέλκυση πελατών, τη δημιουργία ενδιαφέροντος για αγορά αγαθών και φυσικά την πώληση τους.

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να γίνουν κατάλληλοι συνδυασμοί των προϊόντων, του χώρου προβολής και του περιβάλλοντος χώρου, με αποτέλεσμα την ενθάρρυνση των πωλήσεων.
Είναι τόσο σημαντικό στοιχείο στον τομέα των λιανικών πωλήσεων, ώστε το Visual Merchandising είναι σήμερα αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας αρχιτεκτόνων, διακοσμητών, σχεδιαστών, διευθυντών πωλήσεων, πωλητών.

Το Visual Merchandising
Στοχεύει στην πληρέστερη πληροφόρηση των πελατών για το προϊόν με τον πλέον δημιουργικό και αποτελεσματικό τρόπο.
Θέτει ένα χωρικό περιβάλλον για την προβολή του προϊόντος για να εντυπώνεται στη μνήμη και να ανακαλείται εύκολα για αρκετό χρονικό διάστημα.
Προσελκύει το ενδιαφέρον του πελάτη για να τον οδηγήσει στη λήψη απόφασης αγοράς στο συντομότερο χρονικό διάστημα, αυξάνοντας έτσι τη διαδικασία πωλήσεων.
Το Visual Merchandising δεν αποτελεί επιστήμη με καθορισμένους κανόνες. Περισσότερο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί τέχνη, ωστόσο το αποτελεσματικό Visual Merchandising στηρίζεται σε ορισμένες βασικές αρχές.
Το Visual Merchandising αρχίζει από το κτίριο που στεγάζεται το κατάστημα.

Πρέπει να γίνει επιλογή του design του καταστήματος, που να αντιπροσωπεύει τα πωλούμενα προϊόντα και να δημιουργείται ένα ζεστό, φιλικό, ατμοσφαιρικό περιβάλλον για τους πελάτες.

Πολλά στοιχεία πρέπει να επιστρατευθούν από τους μελετητές για την προβολή των αγαθών, όπως χρώμα, φωτισμός, βιτρίνες, τρόποι πληροφόρησης των ιδιοτήτων των προϊόντων, αν χρειάζονται τρόποι δοκιμής (οσμή, αφή, ακοή).

Η προβολή των προϊόντων πρέπει να γίνεται κατά ομάδες σχετικών προϊόντων, γιατί προωθείται η αυθόρμητη αγορά. Η προβολή σχετικών προϊόντων να γίνεται σε θέσεις κατά μήκος των απέναντι πλευρών των διαδρόμων των διαφόρων τμημάτων. Αυτή η διάταξη δημιουργεί την αίσθηση μεγαλύτερης επιφάνειας των τμημάτων και αυξάνει τη διάθεση για αγορά. Η προβολή προϊόντων καθ' ύψος δημιουργεί τη μέγιστη οπτική εντύπωση και δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να δει περισσότερη ποσότητα του προϊόντος από συγκεκριμένη θέση. Αντίθετα η οριζόντια διαμήκης προβολή περιορίζει την ορατότητα και αναγκάζει τον πελάτη να κινηθεί.

Η καλύτερη περιοχή προβολής βρίσκεται στο ύψος του ματιού του παρατηρητή (1,00μ - 1,80μ).
Η προβολή των προϊόντων πρέπει να βασίζεται στην κοινή λογική, δηλ. επικέντρωση της παρουσίασης στις θέσεις μεγάλης προβολής (αρχή – τέλος πτέρυγας, κεντρική πτέρυγα, θέσεις πριν τα ταμεία).

Τα προϊόντα πρέπει να ομαδοποιούνται οπτικά για ενισχυμένη προβολή τους κατά χρώμα και μάλιστα με κάθετη χρωματική ομαδοποίηση για επίτευξη ευκαιριών αγοράς.

Μια άλλη λογική ιδέα προβολής είναι ότι τα έντονα χρώματα δίνουν μεγαλύτερα αποτελέσματα. Τα προϊόντα προβάλλονται σε φόντο με έντονο χρώμα.
Η κίνηση συνήθως τραβά την προσοχή των πελατών. Σε περίπτωση προβολής στατικών προϊόντων, επιλέγονται κινούμενα στοιχεία για να τραβήξουν το ενδιαφέρον.

Η προβολή των προϊόντων γίνεται σταδιακά από το μικρότερο προς το μεγαλύτερο. Οι χώροι προβολής (βιτρίνες, ράφια) πρέπει να είναι γεμάτοι προϊόντα.
Στο χώρο του καταστήματος πρέπει να είναι εμφανής η σήμανση, όχι μόνο των τμημάτων αλλά και των ειδών - βοηθάει τους βιαστικούς πελάτες να προσανατολιστούν και ίσως να προχωρήσουν και σε έξτρα αγορές.
Επίσης, πρέπει να εμφανίζονται τα χαρακτηριστικά και οι ιδιότητες των προϊόντων, η τιμή τους, η πιθανή έκπτωση στην τιμή κ.λπ.

Τα προϊόντα πρέπει να εμφανίζονται τοποθετημένα σε περιβάλλον παρόμοιο με την κατοικία κάποιου πελάτη.
Πρέπει να γίνεται ιδιαίτερη προσοχή στο φωτισμό. Τα φώτα πάντα προσελκύουν τους πελάτες. Μια σοφή τοποθέτηση spot μπορεί να στρέψειτην προσοχή σε προϊόντα επιθυμητής προβολής.

Πρέπει να γίνεται ανανέωση της προβολής των προϊόντων (αλλαγή θέσης, τρόπου, είδους) για να αποφεύγεται η κόπωση των πελατών.

Αυτές είναι μερικές αρχές Visual Merchandising. Πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι το Visual Merchandising πρέπει να προσεγγίζεται με ευρύτητα πνεύματος, διάθεση ανανέωσης και προσαρμογής στις εναλλαγές της επιθυμίες των πελατών.

Οι πελάτες δίνουν συνήθως τρία έως πέντε δευτερόλεπτα από την προσοχή τους στη βιτρίνα. Το οπτικό μήνυμα του λιανοπωλητή πρέπει να μεταφερθεί στον πελάτη σε αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα. Δεν πρέπει να είναι σαν μια αποτυχημένη τηλεοπτική διαφήμιση, όπου το προϊόν έχει ξεχαστεί εντελώς και μόνο η έννοια (concept) παραμένει στο μυαλό του θεατή. Η διάταξη της βιτρίνας πρέπει να πηγαίνει με το προϊόν .

Η αλλαγή της βιτρίνας και των ραφιών σε τακτά χρονικά διαστήματα ξεκινά ένα νέο ενδιαφέρον για τα προϊόντα στο μυαλό του πελάτη. Με το σωστό σχεδιασμό και αλλαγές ενεργοποίησης, προλαμβάνουμε τη μείωση των Πωλήσεων.

Με την παγκοσμιοποίηση και τη λιανική έκρηξη, το Visual Merchandising αυξάνεται αλματωδώς.
Δεν πρέπει απλά να ανησυχούν οι Λιανοπωλητές μόνον για τη διακόσμηση ενός καταστήματος, ότι θα πρέπει να είναι όμορφη! Αλλά πρέπει να συμβολίζει επίσης και το εμπορικό σήμα τους, έχοντας κατά νου το κοινό στο οποίο στοχεύει.

Εμείς στην ΚΤΙΡΙΑΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ Services.
Παρέχουμε ολοκληρωμένη υποστήριξη (Total support) – και ειδικότερα σε εταιρείες που αναπτύσσονται μέσω Franchising- πρωτοποριακές υπηρεσίες σε Μάρκετινγκ (Direct & Communication Marketing) και σε Visual Merchandizing.

Tags

Horeca 2014  award winning services  construction  construction of prime property  constructions  design καταστήματος  exhibition  hotels  ktiriaki constructions  renovations  visual merchandising  Ξεκίνησε με επιτυχία η συνεργασία μας με την μεγαλύτερη αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ ΑΕΒΕ.  αγοραστική συμπεριφορά  ανακάινιση καταστήματος  ανακαίνιση  ανακαίνιση βιτρίνας  ανακαίνιση βιτρίνας φαρμακείου  ανακαίνιση καταστήματος  ανακαίνιση κατοικίας  ανακαίνιση κατοικιών  ανακαίνιση κτιρίων  ανακαίνιση φαρμακείου  ανακαινίσεις  ανακαινίσεις κατοικιών  ανακαινίσεις κτιρίων  ανανέωση  αρχιτεκτονική  ενεργειακή αναβάθμιση  ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών  ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων  ενεργειακή απόδοση  εξοικονόμηση ενέργειας  επιδιωκόμενες συνθήκες θερμικής άνεσης  ιδέες ανακαίνισης  καθόλου μόνωση  κανόνες ανακαίνισης  κατάστημα  κατασκευή  κατασκευή ακινήτων  κατασκευή και ανακαίνιση φαρμακείου.  κατασκεύ  μελέτη  μελέτη geomarketing  μελέτης geomarketing  μελε΄τη  πρόσοψη φαρμακείου  συστήματα γεωγραφικών πληροφοριών  σχέδια μελέτης  σύνολο ενργειών προώθησης  τζάμι  τζίρος  χώρο καταστήματος  

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΚΤΙΡΙΑΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΑΕ

Κομνηνών 16, Ελληνικό, T.K. 16777

Τηλ: (+30) 210 6536750,

        (+30) 210 6536776

Fax: (+30) 210 6536758

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Σύστημα παρακολούθησης κατασκευής, ανακαίνισης ή συντήρησης έργου από την Κτιριακή Αναγέννηση.

Δείτε το video εδώ

 

σύστημα παρακολούθησης έργου

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να λαμβάνετε τα νέα μας