D-zine
Λόγοι για να Αποφασίσετε μία Ανακαίνιση
- Δημιουργηθηκε στις Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου 2014 11:59
Πώς πρέπει να επανασχεδιάσουμε και να ανακαινίσουμε το κατάστημά μας;
Πώς με την ανακαίνιση θα αυξήσουμε τις πωλήσεις μας;
Συχνές ερωτήσεις, που συνήθως καταλήγουν στην απόφαση μίας ανακαίνισης.
Σε όλες τις περιπτώσεις, στόχος είναι:
- Να αυξήσουμε το χώρο των πωλήσεων,
- Να κερδίσουμε μέτρα στα ράφια και
- Να διευκολύνουμε και να βελτιώσουμε την προσέγγιση του πελάτη προς τα εκτιθέμενα προϊόντα.
Με άλλα απλά λόγια, να μεγιστοποιήσουμε το χώρο πωλήσεων!
Αναμφισβήτητα, η ανακαίνιση ενός καταστήματοςαυξάνει πάντα τον τζίρο...
Αλλά η εμπορικά μελετημένη ανακαίνιση και όχι μόνο η «όμορφη», είναι αυτή που φέρνει την αύξηση των πωλήσεων και τη γρήγορη απόσβεση της επένδυσής σας.
Μελετήστε όμως τους "πραγματικούς λόγους", που το κατάστημά σας θα χρειαστεί την ανακαίνιση:
- Τζίρος σταθερός ή με πτωτική τάση.
- Έναρξη λειτουργίας ενός νέου σύγχρονου ανταγωνιστικού καταστήματος στην περιοχή σας.
- Πελάτες που δε βρίσκουν μεγάλη ποικιλία προϊόντων.
- Πολύ περιορισμένος χώρος πωλήσεων.
- Σχετική φθορά των επίπλων.
Και τελικά η μεγάλη και βασική ψυχολογική ανάγκη για αλλαγή!
Όταν θέλετε να κάνετε μια νέα κίνηση, πολλές φορές δε χρειάζεται να «ξηλώσετε» όλο το κατάστημα ! Η βελτίωση του φωτισμού, ο νέος σχεδιασμός των πάγκων εξυπηρέτησης πελατών, μερικές νέες γόνδολες προβολής ή η προσθήκη μίας νέας συρταριέρας, σίγουρα θα δώσουν μια «νέα πνοή» στο χώρο σας.